fredag 29 maj 2015

Sveriges Huvudstaderiet

Är i Stockholm. Bor på Berns i ett mysigt singelrum (sällan singelrum är mysiga). Tar ett litet glas vin för mig själv och gör mig i ordning för kvällens event. Har annars yrat runt på stan på ett antal möten och hann dessutom träffa min vän Frida för en latte. Försökte dessutom på det där med att shoppa. Men det är liksom inte min grej längre. Jag gillar kläder, skor osv. Tycker bara inte om att spendera timmar på stan längre för att hitta "ett visst plagg". Sitter hellre på ett glas och tittar på människor. Betyder det här att jag inom ett år kommer vara den där som sruntar i allt och lever i en one piece? Hoppas inte det.
 Älskar Stockholms tunnelbana
 Stadion
 Rum
 Skor
Jag hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar