fredag 22 maj 2015

Stockholmeriet

Jag har åkt båt. Kryssning till Stockholm med jobbet. Är så sliten just nu att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Dansade med kollegorna till soluppgången i två dagar och lyckades ändå ta oss av båten i tid, gå på ett möte och en lunch. Efter det åkte vi Segways på Djurgården vilket var förvånansvärt roligt. Föll inte av, körde inte i vattnet och klarade mig tillbaka till Gallerian. Poäng.

Efter att vi lite lätt slitna kom tillbaka till Helsingfors råkade en vän ut för en olycka och hamnade på sjukhus. Hängde där med henne ganska länge och med tanke på mängden droger hon fick i sig sov jag även över för att se till att hon hölls vid liv. Stackin. Blir dessutom alltid lika förvånad över att sjukhus inte alls ser ut som i TV-serier. Inga Mc dreamys.

Ikväll ska jag till Jonski på födelsedagsmiddag och imorgon bär det av till landet. Min pappa anlände nämligen idag. Woop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar