tisdag 28 april 2015

Nikieriet

Niki kommer hit imorgon och jag är så Excite (Borat använder det ordet). Hoppar och skuttar och sådär viftar med armarna varje gång jag berättar för någon att det är Niki-dag imorgon. Känner mig som en femåring kvällen innan julafton. Vi har varit tillsammans i mer än ett år nu och jag är fortfarande lika pirrigt nykär. Om lite mer än en månad är han även färdig pilot och flyttar in till min lilla lilla lägenhet. Ser så fram emot det.

Vi ska i alla fall fira vappen ihop för första gången och har massa planer. Milla ska spendera helgen hos mitt ex som egentligen skulle ta henne redan imorgon men nu blir det först på torsdag istället. Sånt. Hon lär i alla fall få en lugn vapp på Drumsö. Bra för henne, vappen är inte direkt hundvänligt.
Vi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar