torsdag 23 april 2015

Jonskieriet

Tog spåran till Jonski igår på liten vin och liverisnack. Lämnade Milla hemma och släpade med mig kameran. Jonski och Rikus hem är mycket mer photogenic än mitt (som just nu ser ut som ett bombnedslag). Tänker på det ibland när jag inte hunnit städa att tänk om jag just nu skulle råka bli mördad och polisen var tvungen att söka igenom mitt hem i det här skicket. Stackars nissar. Tror mer att de där tankarna är en skada från alla deckare jag läser/ser på. 
 Jonski har också fyndat på Fotografiska. Riktigt bra affischbutik faktiskt.
 Ska också börja ha levande gröna och gula saker i mitt hem
Vi tvingade Riku att ta en (eller möjligtvis flera) bilder på oss.

Var för övrigt jättenöjd med hemvägen. Spårvagnen kom direkt och vid Stockmann körde den ifatt trean så jag gjorde ett snabbt byte och tog mig dörr till dörr på sisådär 20 min. Win!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar