lördag 14 februari 2015

Musikeriet

Allt går bra här. Är svintrött. Somnade nästan på hotellfrullen men lyckades behärska mig och ta mig till "kontoret". Allt har gått bra. Några tabbar gör man alltid. Ni vet de vanliga. Inser i sista sekunden att det finns två artister med samma efternamn vars kontrakt du möjligtvis lite trott var samma. Inte stor skillnad på dem alls, bara olika kön och att den ena gör house och den andra är en singersongerwriter. Opps. The Hanged Man heter tydligen bandet jag kallat för "Handyman" i alla listor i tre dagar. Oh well. Inga stora grejer.

Tror för övrigt att min roomie har dött/blivit kidnappad/uppäten/bortförd/gått upp i rök. När jag kom tillbaka från frullen var hon borta. Korken till nagellacket hon använt var av, hennes mobil låg kvar på sängen (ingen som ansvarar över sociala medier lämnar sin mobil frivilligt) plus att jag fick en vibb av att något fuffens var på gång. Mystiskt. Å andra sidan kom just en pushnotis från appen som hon ansvarar över så antar att hon lever. Möjligheten finns såklart att någon kidnappat henne och stulit alla uppgifter till appen. Mycket möjligt. Lika möjligt som att Handyman egentligen heter The hanged man. Bra där.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar