fredag 13 februari 2015

Mer Festivaleri

Även om det här är den lugnaste och förmodligen glassigaste festivalen jag någonsin jobbat för så är jag svintrött. Vet inte om det beror på att jag är så mycket mer full av överskottsenergi på sommaren som gör att jag då klarar precis vad som helst. Eftersom det här är en ganska liten stadsfestival har jag kanske 50% mindre att göra. Men det känns ändå. En sak som jag verkligen saknar är min golfbil. Jag älskar min golfbil. Men golfbil på ett sånt här ställe skulle nog inte vara helt okej. Får bli extra glad när jag får tillbaka den på Bråvalla istället. Ska vara hemsk mot journalisterna och stänga mitt presscenter klockan tio. Sen ska jag titta på någon form av artist, gå på något "top secret party" där man behöver en hemlig kod i dörren men därefter ska jag sova. Grand Hotell är nog kärlek efter en dag som den här.
 För delegaterna
 Och sånt
 Jobbar i fantastiskt vackra lokaler
 Där man har utsikt
Och åker väldigt mycket hiss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar