onsdag 18 februari 2015

Kväll på Fredriksgateriet

Med risk för att låta extremt svensk så måste jag säga att jag myser ikväll. Ni vet bok, ljus och mindre hälsosamt snacks. Har dessutom Jojo Moyes senaste bok (älskar älskar hennes böcker) så jag är ganska nöjd. Har haft roligt åt lite brev jag fått på posten. Ett kela-brev som bara sa Tack för förra året och för ovanlighetens skulle inte ville ha tillbaka massa studiestöd, ett tandläkarbrev som meddelade att det tidigare brevet dom skickat inte egentligen var till mig. För en gångs skulle var det riktigt underhållande att öppna vita brev. Sen har jag varit på H&M Home och hängt vilket gör allt ännu mer mys. Äh bra kväll.
 Jojo Moyes och ett kuddfodral från H&M Home för 9,99€
 Städat mitt badrum och organiserat in de mer användbara smyckena i den här lilla skålen. 7€.
 Ett nytt duschdraperi a la 18€ som till skillnad från mitt förra gör mig lite mer vuxen
Och en ljusstake.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar