fredag 6 februari 2015

Gårdageriet

Lång dag igår i Stockholm. Avslutade den med tacokväll hos Malin med Frida och Danne på Döbelnsgatan (ett halvt kvarter från mitt hotell). Supermysigt även om jag var sådär lätt övertrött och lite i övervarv. Vi drog dessutom en sväng till Olssons skor på ett glas. Tycker alltid extremt bra om Stockholm varje gång jag är här. Vill alltid flytta hit och drömmer om ett litet hem i Vasastan. Men ni vet säkert lika bra som jag att bostadsmarknaden i den här stan är helt galen. Vi får se.
 Gårdagen var mycket sånt här
 Har för övrigt bytt hårfärg. Vet inte riktgt vad jag tycker faktiskt.
 Kameror överallt
 Och fina detlajer
 Drack mängder med kaffe
Sjukt bra filmteam
 I en helt ljuvlig vindsvåning på Floragatan. Vill ha!

2 kommentarer:

  1. 1 glas???? det där är ljug, enligt rapporten om hur jag mådde så var det 3 glas på ohlsson och 3 glas på döbelns. men så trevligt det var!! tills de där killarna skulle förstöra för oss. puss

    SvaraRadera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar