söndag 8 februari 2015

Fjorderiet

Hade alltså bokat fel biljett hem idag och beslöt efter mycket om och men att stanna kvar här tills onsdag. Jag hade ett alternativ att använda min biljett till Stockholm, stanna på Arlanda över natten och köpa en till biljett till Helsingfors tidigt på morgonen. Istället stannar jag här tills onsdag och tar ett direktflyg från Sandefjord till Stockholm eftersom jag ändå ska dit då och jobba för Wheres the music i Norrköping. Kan lika gärna jobba härifrån så länge så blir det mindre flängande plus att jag får hänga lite mer med Niki. Enda minuset är att jag hade velat hänga med pappa på båtmässan nästa vecka och hänga lite med honom när han ändå är i Ingå i allmänhet. Får ta igen det veckan efter festivalen. 

Tog en långpromenad med Niki för en stund sedan upp på berget för att spana in utsikten. Så vackert att stå där och spana på solnedgången över fjorden. Fantastiskt vackert land det här ändå. 

2 kommentarer:

  1. Åh så fina bilder! :) Bra att du också hittade en lösning till flygbiljettsyrseln!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Wiho! Tack! Är faktiskt väldigt väldigt nöjd med lösningen. Kunde inte blivit bättre :)

      Radera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar