måndag 9 februari 2015

Changeriet

Jag vet inte om någon av er har lagt märke till det men jag har lite ändrat om i koderna på den här bloggen och gjort allting (speciellt bilderna) mycket större. Tyckte att de var för små och störde mig lite på det. Men lite html i blogger så blev det trevligare. 

Ska även byta ut min header inom en snar framtid. Har ändå haft den där bilden från Min Morgons innergård i över tre år nu plus att bilden är tagen med min första iphone. Det trevliga med den är i och för sig att en av mina bästa vänner Tinnis hade fixat mitt hår just den dagen. På tal om Tinnis. Ska någon av er gifta sig, gå på bröllis eller behöver vara allmänt extrasnygg i allmänhet så ska ni boka Tinnis. Hon är världens bästa makeup-artist. Säg till om någon vill ha hennes nummer. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar