onsdag 11 februari 2015

Boomeriet

Lite yrvaken satt jag och väntade på bussen till Norrköping på Arlanda imorse när jag plötsligt insåg att min kameraväska lämnat entouraget av väskor jag glatt släpat på. Fick lite lätt panik och började yra runt fram och tillbaka. Var hade jag varit? Var har jag suttit? Sprang tillbaka till toaletten som jag besökte tidigare där ett gäng flygplatssnissar meddelande att väskan på toaletten ska föras till sprängning.
Varefter jag viftade massor i panikartat tillstånd att man absolut inte får spränga min kamera. Efter att jag fått den tillbaka berättade dom att jag kom bara någon minut före att den skulle föras till sprängning. Därefter fick jag en liten uppläxning om att man inte får lämna sina väskor på flygplatser. Precis som om jag gjorde det med flit. Men blev ändå grymt lättad över att få tillbaka den hel. Skulle ha blivit väldigt väldigt ledsen annars.

Nu har jag checkat in på Grand Hotell Norrköping för några dagars festivaljobb för Wheres the music. Kul!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar