tisdag 20 januari 2015

Vitamineriet

Vet inte om det är bristen på sol, vädret, månaden eller mitt allmänna tillstånd som gör mig trött hela tiden. Är trött när jag vaknar, trött mitt på dagen, trött på eftermiddagen, trött på kvällen. Ingen energi. Är mest sugen på att sova och hitta på något att se fram emot. Har alltid varit lite emot det där med att knarka vitaminer. Tänker bara att det är någon dude som vill tjäna pengar på mig för att jag råkar glömma att äta frukt. Så. Vad ska man äta? Tips?

2 kommentarer:

  1. Testa berocca. Jag tar även 5 minuter i solarie då ovh då.

    SvaraRadera
  2. Varför inte? Får ta och testa. Solarie-biten har väl alla ganska olika åsikter om. Hade i och för sig en hudläkare på Växjös sjukshus back in the glada 2004 som rekommenderade mig att ta några minuter i solarium då och då. Vilket innebär fem och inte tjugofem som vissa verkar göra :)

    SvaraRadera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar