måndag 5 januari 2015

And who eats an apple a stranger gives ya?

Jag fyller år imorgon. Hela tjugosex år. Har inte alls sett fram emot att fylla år. Framförallt för att jag är fullt medveten om att Niki kommer att åka hem efter det men också för att jag blir av med mina SAS-ungdomsbiljetter. Jag kommer inte att klassas som ungdom längre. Känns ju sådär. Känner mig nästan mer ungdomlig nu än när jag var tjugoett och tycker att jag definitivt fortfarande förtjänar att flyga superbilligt. Men så kan det vara. Den trevliga saken med att fylla år är att Niki och jag ska till Ingå idag. Sjätte januari är alltid en helgdag. Tur för mig. 
Fick en årsdagbok av Nikis mamma i julklapp. Är inte så bra på att skriva för hand. Men jobbar på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar