måndag 24 november 2014

Kontorieriet

Ensam kvar på kontoret. Vi har fått lite nya lampor hit idag vilket gör att jag genast tycker att det är mycket mer spännande att vara här. Jag är en sådan person som har jättesvårt att koncentrera mig i ett rum med hemsk belysning. Hellre ingen belysning alls än lysrör i taket. Blir helt galen av det. Misstänker att det har något med barndomen att göra. Vi hade ett lysrör i köket som bara tändes när det skulle städas... Dessutom känner jag mig som en fabriksarbetare i lysrörsbelysning och gud (som jag inte riktigt tror på) ska veta att den biten har jag gjort klart i mitt liv. Men nu är allt bra igen och det blir ännu bättre efter att jag övertalade alla att fixa hit ljusslingor lite överallt imorgon. Sa att svensken måste ha sitt "myyyyyz" för att må bra. Sånt.
 Startupen jag jobbar för fick för övrigt just 1,5 miljoner (€) i investering och mer kommer det.
 Happy startup.
 Läser dessutom sånt här
Och funderar lite över vad exakt jag ska göra med buntarna visitkort jag råkat samla på mig på Slush. Gustav who?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar