tisdag 25 november 2014

Ensameriet

Min ena kollega frågade mig tidigare idag vad jag gör när jag kommer hem på kvällarna? "Are you just home and alone?". Visste faktiskt inte riktigt vad jag skulle svara på den frågan. Vad gör jag? De kvällar jag är hemma och inte ute på vift äter jag förmodligen något, fortsätter jobba, tittar på en dålig tv-serie och i bästa fall skypear med någon. Men vad gör alla andra när de kommer hem? Gör ni inte lite samma sak (minus skypen)? Eller har alla sambos superkvalitetstid varje kväll? Vad gör ni egentligen?
 Jag lyssnar på Podcasts
 Och tittar på PH.

2 kommentarer:

  1. Men ... vilken fråga! Inte gör man nu så speciella grejer i ett förhållande heller, tycker jag iaf.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, det är väl lite så. Jag gör väl samma saker när jag är med Niki i Norge också. Förutom att vi gör allt ihop :)

      Radera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar