onsdag 8 oktober 2014

Yoeriet

Jag packar inför morgondagen. Är riktigt värdelös på att packa, oftast slutar det med att jag i panik kastar i allt möjligt i väskan på morgonen och sitter därefter konfunderad på ett flygplan och funderar över innehållet. Idag ska jag göra det ordentligt och till och med vika mina kläder. Sådär som föräldrar gör. Övervägde att hitta på en lek för att få det hela att framstå som mer roligt. Kanske låtsas att jag är med i Paradise Hotel och har fått uppgiften i ett BREEEEEEEEEEEEV.

Nånej så illa är det inte. Är glad idag. Väldigtväldigtväldigt glad idag. Anledningarna:

1. Jag ska till Kroatien imorgon. Jag har inte varit på solresa sedan 2011. Så på tiden.

2. Jag ska få träffa min pojkvän imorgon som jag inte sett på en månad. På ett varmt soligt flygfält dessutom. Ska springa fram hoppa lite på honom och göra något hollywoodfjantigt som att lyfta på benet eller liknande.

3. Jag drog tre "Latvian Jokes" idag för en dam och hon skrattade faktiskt. Insåg dock senare att hon förmodligen får betalt för att skratta åt vad jag än säger.

4. Jag slängde ut min TV i containern på gården som man får slänga vad som helst i. TV:n har inte funkat på två månader och bara stått där och sett allmänt störande ut. Nu är den borta. Space.

5. Webbsidan som jag jobbar för börjar få en hel del användare, vilket betyder att jag gör något rätt. Så jag kan distansa från Kroatien utan dåligt samvete. Boom Clap.
Jag vet vad ni tänker. Wow vilket vackert pass. Så mycket kvalité i en liten bok, vilken känsla!
Sånt vill jag också ha! Aight?

1 kommentar:

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar