torsdag 23 oktober 2014

Trolleriet

Blev för första gången i mitt liv banned av en användare på Instagram. Av en halvbekant kille som växte upp i samma villaområde som jag i Värnamo. Av någon anledning följde vi varandra på Instagram. Även om jag snabbt insåg att vi hade helt olika intressen så tyckte jag att det var relativt intressant att följa honom.

Igår satte nissen upp en lista på helt sjukt god mat. Ni vet. Biff, avocado, sallad, såser, nötter och massa annat och därefter en burk men infon att burken innehåller allt det där i vätskeform för bara 300 kronor. Sen kommenterade jag att "Vitsen med att äta allt det där är att det är gott".

Poff så blev jag borttagen. Jag blev ett barndomstroll som trollade sönder hans Instagram. Helt ny upplevelse för min del.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar