fredag 10 oktober 2014

Bloggeribiten

Hej. Ett Kroatiskt hej.

Mannen plus familj med vänner har åkt iväg i en speedboat till en nationalpark i skärgården. Kvar sitter jag med min dator och fyller i länkar. Känns kanske inte direkt jätteroligt, men så är det ibland. Tänker i och för sig flytta ut wifigrejen till poolen om en stund och satsa på en klassisk datorsolbränna. Helt vit mage och hals. Mycket snitsigt.

Funderade annars lite på det här med bloggeri igår. Eller reflekterade lite över mina bloggeriregler. Här har vi dom.

  • Jag måste kunna stå för allt innehåll. (Gör det för det mesta)
  • Mina föräldrar ska kunna läsa bloggen utan att skämmas (borde kanske ta någon lite mer konservativ person här, mina föräldrar är väldigt liberala). 
  • Jag får inte svära (bröt mot den regeln i gårdagens inlägg X3)
  • Även om jag skulle sitta och storlipa och tycka extremt synd om mig själv får jag inte trakassera bloggen med emoinfo. 
  • Visa ord och andra självhjälpscitat hör hemma på weheartit.
  • Jag får inte publicera bilder eller innehåll med människor utan att jag vet att det är ok.
  • Får heller inte sätta fula bilder på folk bara för att jag är snygg bredvid. (bryter mot den ibland)
Ungefär så.
Funderar om jag vågar be Niki köpa schampoo och balsam med sig hem. Förra gången jag bad en man att göra den saken kom han triumferandes hem med en two in one och kunde inte alls förstå hur jag inte tyckte att det var en helt sjukt fiffig produkt. "Lina, du får tvåååååå för samma pris som eeeeeeen i samma flaska dessutom!"

4 kommentarer:

  1. Det verkar absolut inte gå någon nöd på dig. Inte på oss 7 Damer i Wien heller. Snart blir det vin och musik någonstans - fast vi är trötta!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just det du är där! ha så roligt och hälsa brudarna :)

      Radera
  2. Hahahahah two in one oj nej de e paha

    SvaraRadera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar