fredag 26 september 2014

Undrar hur många inlägg jag har med rubriken "Landeriet"?

Jag är tillbaka på landet. Älskar hösten i Ingå. Den är färgglad och doftar helt ljuvligt. Natur, skog och hav är förmodligen en av mina favoritkombinationer. Det är så lugnt här, nästan inga båtar som flyter förbi och ensamheten är ganska slående. Har i och för sig med mig yrvädret till hund som just nu har fått för sig att det finns en fiende i närheten. Låter helt sjukt farlig... 

Var på te hos min faster med man innan och ska även dit på middag imorgon. Tycker om att hänga med dessa nissar. De har dessutom alltid teknikproblem som ingen annan människa hört talas om. Supporten i mig får göra sitt bästa och alla bli glada. Ska stanna här till söndag och spana in stormen. Finns inget bättre ställe i Finland att titta på stormar än här. Lovar.
 Brasa är så myz.
 Storm utanför fönstret
Och jag och en miniflaska rawsons har det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar