måndag 8 september 2014

Hänt sen sist

  • Varit på två mycket olika men väldigt trevliga bröllop.
  • Börjat tycka om att laga mat igen. Ett år sen jag hade den känslan.
  • Bott en natt ensam på hotell i stan. Väldigtväldigt underlig känsla.
  • Lanserat en site och druckit champagne över saken.
  • Träffat mina ryska kollegor och ätit ryska ganska underliga kakor.
  • Bestämt mig för att distansjobba från Norge från och med onsdag och fem dagar framåt.
  • Saknat mina svenska vänner.
  • Röstat.
  • Fått tillbaka min hund från landet och lämnat henne till mitt ex.
  • Nästan blivit överkörd av en spårvagn X2.
  • Gått in i en dörr. Igen. Samma dörr som förra gången faktiskt
  • Börjat plugga tyska genom diverse appar. 
Jag och favoritnissen från förrförra helgens bröllop.

8 kommentarer:

  1. Höll du tal på smulans bröllopp?

    SvaraRadera
  2. Och om du gjorde va sa du då?

    SvaraRadera
  3. Nä, hade väl tänkt det först och förberedde väl ett, men sen tänkte jag att det var brudfrämmornas uppgift. Tar taleribiten den dagen jag får äran att vara brudfrämma :) Blir väl när någon av mina svenska vänner bestämmer sig för att säga ja :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller att min syster som varit förlovad forever gifter sig. Kanske snart :)

      Radera
  4. haha.. okej.. 16 Maj 2016. :) Vill du faktiskt vara brudfrämmande? :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. öööööh. Klart jag vill! Men måste hålla tal oavsett för du är ju min favoritsyster! Varför 16 maj 2016? och var? :D

      Radera
  5. Förresten du är galet lik vårt snyggo till mamma på den här bilden. Och favoritnissen din har en väldigt snygg kostym... Pöss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gör jag? Jag ser lite lätt trött ut. Men mannen kostym är het. Jag har helt sjukt bra kostymsmak! Han kan ha på sig den också den 16 maj 2016!

      Radera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar