torsdag 21 augusti 2014

Yo!

Hej från flygplatsen. Som vanligt packade jag i lite halvt panik på morgonen och har absolut ingen aning om vad som egentligen finns i den där väskan. Det är dock samma väska som jag skulle packa i om jag skulle resa två veckor till Singapore, Malta eller Sibirien så den är ganska stor. Förmodligen finns det något vettigt i den mer eller mindre. Min tanke igår efter den väldigtväldiigt korta AW:n var att packa och städa. Istället läste jag igenom mitt slutarbete och jobbade. Inte helt onödigt det heller i och för sig. Men lider av dåligt samvete över den mycket odiskade disken.

Hamnade dessutom på en random razzia på flygplatsen. Dom kollade väskan och hela faderulan. Kände mig lite kriminell och fick de där klassiska tankarna, att shit vad har jag gjort nu? Men lugnt i kastrullen. Till skillnad från när dom kollade min dator i Syd Afrika satte dom inte på någon låt av Britney Spears i itunes. Alltid något.
Ska hänga med min mamma ikväll. Yee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar