tisdag 1 juli 2014

Random trött lista

Läget?
Trött. Sååå trött. Landade i Finland imorse efter en intensiv jobbvecka för Bråvalla. Energinivån är inte direkt på topp, men är grymt nöjd med jobbveckan och mina insatser.
 Scenerna som byggdes upp
 Jag fick en golfbil
Planer?
Tänker sova ikväll. Kanske till och med åker till landet för att sova sova. Får lite se om jag lyckas ta mig ut dit. Annars ska jag till Hangö och Korpo i helgen. Good stuff.

Värt det? Kunna tala med djur men alltid ha en riktigt tjatig hund som förföljer dig? 
Tror jag skippar att kunna prata med djur.

Kaffe eller te?
Kaffe. Nu för tiden dricker jag massa kaffe. På mitt nya kontor dricker dom grönt te och äter torkade frukter.

Senaste köp? (inte mat)
En vit klänning från River Island. Fin, så fin.

Gjorde du igår?
Var i Stockholm och vandrade runt med mina vänner Fanny och Matilda. På kvällen gick vi ut och åt med alla flickor som fanns på plats på Den gamle och havet som finns på tulegatan.
Var dessutom på Flippin med Malin i söndags. Så bra.
Idag då?
Har än så länge bara åkt taxi, tåg, flyg och buss och sen sitter jag här på jobbet och anstränger mig för att hålla mig vaken. Går sådär.

Har du någon semester i år?
Nej, den semestern jag hade la 
jag på att vara pressansvarig för Bråvalla förra veckan. Kul och helt värt det. Utvilad? Svar Nej.
Bastille
Veronica Maggio
Vad vill du bli när du blir stor?
Är jag inte redan ganska stor?

Är det värt att vara gift med Johnny Depp men ha Ove Sundberg som älskare?
Nej.

Är du singel?
Nej

Topp tre på önskelistan just nu?
Sömn, Sömn, Sömn.

Senaste lättnad?
När jag i söndags fick en superfin Range Rover att köra från Norrköping till Stockholm och slapp undan två timmar i ett småförsenat SJ-tåg.
Blev lite kär i den här bilen.
Vem ringde dig senast?
Min man.

Senast mottagna sms:et?
”Och sätt mammas namn”

Sugen på?
Underligt nog blev jag extremt sugen på att flytta till Stockholm av Sveatrippen. Faktiskt.
Jag och Bråvallativolit
Lider du av söndagsångest?
Nja, jag gjorde det. Numera har jag lagt ner det lite. Bara onödigt och energikrävande.


Konstigaste upplevelsen förra veckan?
Kan väl inte kommentera händelser direkt men när fyra ungdomar blev nedslagna av blixten på festivalen så tog det nog priset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar