onsdag 16 juli 2014

Holaeriet


Var hos Jonski och Riku på middag igår kväll. Min stand-in-pojkvän Danne var också där. Kände mig sådär löjligt bortskämd när Riku slängde fram en mastodont-måltid framför näsan på oss. Det är alltid extremt gott att äta mat som andra gör. Riku är dessutom en briljant kock så det gjorde inte saken sämre. Jonski serverade vin och sen catchade vi upp om livet som förflutit senaste månaden. 

Ikväll ska jag till landet och hänga med min familj. Dom har gett mig ledsna hundögon för att jag åkte till Korpo istället för Ingå förra helgen. Väldigt osnällt gjort tydligen. Har i alla fall min dudes bil som jag mot hans vilja döpt till "Drottning Silvia". Förstår inte vad problemet är? Vem vill inte ha en bil som heter Drottning Silvia? Vava?
Jonski and the middag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar