onsdag 4 juni 2014

Nya jobberiet

Jag lever. Prisa gudarna. Nånej, inga dramatiska tal eller något i den stilen kommer jag att bjuda på idag. Jag har alltså bytt jobb. Arbetar numera som Country Manager Sweden för det för det finska cashbackföretaget Ostohyvitys och är numera placerad på alexandersgatan. Inget mer TV producerande för min del. Spännande aight?

Första gången på tre år som jag har ett nytt jobb och har helt glömt bort hur trött man är när man kommer hem. Min hjärna går på helvarv under dagarna och när jag kommer hem är jag helt slut. Att blogga har med andra ord inte riktigt varit en prioritering. Lovar dock att skärpa mig så fort min hjärna lugnat ner sig lite. Men ni kan ju säga grattis till jobbet eller något så vet jag att ni finns kvar.

2 kommentarer:

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar