tisdag 17 juni 2014

Cause you know you ain't getting any younger

Har nu så här i efterhand börjat fundera lite på vad vi egentligen sysslade med på Jonskis polttare. Förutom ett blåmärke som täcker halva mitt högra lår har jag ett känsligt revben, ingen hud på vänster öra och en tå som ser lite misstänksam ut. Som tur är hon den enda som gifter sig i år. Annars skulle jag väl sett ut som Quasimodo vid det här laget.

Kom från Ingå nu på morgonen och ramlade in på kontoret lite efter åtta. Från att ha jobbat på en redaktion där människorna i genomsnitt dricker sex koppar dag/man arbetar jag nu på ett kontor där jag är den enda som dricker kaffe (jag fick en mockamaster). Alla andra dricker grönt te och äter torkade frukter. Kan tänka mig att gnaga på ett katrinplommon eller två någon gång i veckan men kaffet... kaffet är drycken, doften, smaken och kärleken i livet som är här för att stanna. 
 Kidnappad brud
 Girls just wanna have fun
 Destinationen i Esbo
Lineriet i mjukisar
 Typ världens godaste sallad
 Brunch
 Dagen
Dagen fortsätter långt efter Jonski åkt runt i en ring och skrikit, har inte laddat in dom bilderna än dock. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar