måndag 19 maj 2014

Vändningeriet

Vi kan ta det här från början eftersom jag inte riktigt berättat de senaste dagarnas nyheter. Har alltså fått ett till nytt jobb. Vilket innebär att jag kommer att stanna i Finland framöver som jag är löjligt glad över. Jobbar fram till och med fredag på Min Morgon sen är de här tre årens tidiga morgonturer slut. Hade ett sista jobbmöte idag med en panel som jag ansvarar över. Vi slog oss ner på Mattolaitturi och eftersom det var sista gången vi sågs på det här sättet firade vi av det hela med ett glas vin. Kändes väldigt underligt men samtidigt fantastiskt roligt. Kommer dock fortfarande att jobba för Bråvalla i Sverige, sen är jag tillbaka här igen. Livet tar nog fantastiga vändningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar