söndag 6 april 2014

:D

Äh. Dåligt på prestationsfronten. Ingen energi alls idag faktiskt. Eller jo imorse var jag på gränsen till lite obehagligt pigg. Tyckte nästan synd om mitt promenadsällskap som fick ha mig skuttandes bredvid sig i över en timme. Han verkar ändå ha överlevt. Efter det åt jag pizza, choklad och glass kan hända att jag drack en liter oboy också. Kände genom hela kroppen hur mycket alla dom där Crossfitgalningarna skulle se ner på mig efter den sessionen. Säga något i stil med "Men gud Lina, nu får du bara leva på sallad en månad efter det här missödet" eller som en misslyckad date förmodligen skulle ha sagt "Man kan få cancer av choklad". Tror att jag skulle vara en värdelös hälsofascist. Tycker för mycket om goda saker att tugga på och för lite om att springa HC-snabbt. Tycker mer om att ströva runt, titta på människor och lyssna på podcasts.

Alltså det jag egentligen ville berätta med det här inlägget är att jag orkar inte ladda upp massa helgbilder idag. jag gör det imorgon istället. Yes. Kärlek. Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar