måndag 24 mars 2014

Slowmotioneriet

Har haft så sjuktligt ont i låren och ljumskarna idag efter hästeriet i helgen att hela dagens promenader har känts som en plåga. Vandrade runt Brunnsparken i slowmotion och blev till och med omkörd av en tant i rullstol. Dessutom insåg jag mitt i allt att jag hade på mig mina riktigt gamla converse som Milla spydde på förra våren. Den härligt gulgröna fläcken reflekterades i mitt ansikte där jag vandrade som en 80-årig tant som just genomgått en lårbensoperation. Borde rida oftare så skulle jag inte börja lida såhär patetiskt mycket. Väldigt väldigt synd om mig idag.
 Känns som om hela min blogg handlar om den här hunden för tillfället. 
 Men hon tog ändå ett vårdopp. Förtjänar ändå lite plats?
 Höger sko har en gammal hundspya på sig.
Älskar det här huset. Skulle vilja flytta in redan imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar