onsdag 8 januari 2014

Sjukeriet och Paradise

Har legat i Horisontalt läge hela dagen. En vän kom förbi med soppa och panadol hot på morgonen som en räddare i nöden. Sen lyckades jag ta mig till butiken en sväng vid fem. Som tur är jag inte en man för i så fall skulle jag förmodligen uppföra mig som om jag vore döende. 

Nu paradise Hotell. Sjuk såpa det där. Ingen av deltagarna är direkt smarta. Aina får flest poäng av mig. Hon är i alla fall ganska skön. I gårdagens avsnitt grät en kille som kallar sig för Joppe för att  douchebagen Jeppe hade åkt ut och som den här mindre intelligenta Joppe känt i sådär två dagar, men nu älskade Joppe tydligen Jeppe mer "än allt annat i hela världen". Fantastiskt. 

Tittar ni? Vem diggar i mest?
The setup

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar