onsdag 29 januari 2014

Onsdageriet

Gav upp mitt letande efter en frisör i Helsingfors och bokade en tid på Havsvind i Ingå, 17.2 på morgonen. Woop. Sen åt jag lunch med en vän på Merelle på eriksgatan. Sjukt bra lunch med ljuvligt salladsbord. Kul med lite annat. Känns ändå som om jag ätit på varenda lunchresturang som finns runt bulevarden. Men har å andra sidan hunnit plöja igenom en del på 2,5 år. Ska snart på ett möte om ett program vars inspelningar börjar på fredag och som jag kommer ägna hela min helg åt sen ska jag på kaffe med Y. Sådan onsdag blir det för min del. Cheers.

2 kommentarer:

  1. Woop! Jag fick tid den 18 på morgonen :) Är hela den veckan i Ingå, sportlooov!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nice! Är bara där söndag-måndag och torsdag-fredag den veckan men kom med på en proemand om du hinner :)

      Radera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar