fredag 8 november 2013

Säleriet

Tittade på Min Morgon imorse (fantastiskt program) där bland annat Christoffer Strandberg och Sixten Lundberg improviserade olika Yle fem-program. De var alltifrån Bettina S till Pixel-nissarna. Dom var så bra. Gillade särskilt Sixten Lundbergs Pia-Maria och Christoffers Jörn Donner. Finns på Arenan att beskåda. 

På tal om beskådning så har jag sett en säl idag. Ingå är rena rama safarin. Varför Högholmen när du kan se exakt lika många djur här?

Kaffe och Min Morgon
 Jageriet och hunderiet
 Fiiiire
 Varför mitt hår ser konstigt fluffigt ut idag.
Milla and the lifestyle

4 kommentarer:


  1. Jihuuu, vad bra!! Nu behöver vi inte åka till fyren o simma med dem ;) Var den i er vik??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes, här var den :) Söt som en säl!

      Radera
  2. jag vill till landet och mysa i yllesockor framför elden! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jaga tt du ska också. Kan komma med mig dit en helg när du är här i januari :D

      Radera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar