måndag 4 november 2013

Hemeriet

Började plugga. Det hela slutade med att jag städade mitt hem. Vilket i och för sig också behövdes eftersom jag inte gjort det ordentligt sedan flickorna var här pga av handskadan. Så ingen win-win situation men kanske en win. Ska ta bort stygnen imorgon. Har hela tiden trott att fingret känns skumt för att det är svullet. Har nu insett att jag har tappat en hel del nerver vilket gör att jag inte har känsel i halva fingret. Först tyckte jag att det var lite läskigt. Nu har jag börjat vänja mig vid att kunna småbita på det utan att känna något (Ja, jag hör själv att det där låter lite absurt, men man måste ändå få testa).
 Städat
Har alltid trott att den mörka pricken var en katt. Men det är ju för sjutton en bebis...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar