måndag 4 november 2013

Facebookeriet

Hade mitt livs första facebookbråk idag. Brukar undvika att lägga mig i människors statusar men idag kunde jag inte riktigt låta bli. Är så trött på att se halvbekanta lägga upp "artiklar" från rasistiska "tidskrifter" där bland annat människor anklagade men inte dömda för diverse brott hängs ut med bild och namn. Så jag skrev vad jag tyckte om det hela. Satte in delar av stafflagen. Frågade vem som gett dessa människor rätt att leka gud? Sen försvann inlägget och på något vänster kändes det som jag vann.

4 kommentarer:

  1. Bra!
    Var har sku köppt muggen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Var muggen är köpt?
      De säljs bland annat på Pino på fredriksgatan.

      Radera
  2. oj, har feber=råddig i skallen! Bra, dom är så fina.

    SvaraRadera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar