tisdag 19 november 2013

Bloggeriet

Just nu är jag underligt nog väldigt bekväm med att blogga. En period i våras tyckte jag att det var på gränsen till riktigt jobbigt. Kände mig som en tölp som skrev fjanterier på nätet. Dessutom kändes det som om varenda bättre-vetande-nisse ville upplysa mig om att bloggande "Är så 2007".

Upplevde även att jag emellanåt bara ville vara väldigt hemlig. Ni vet det där som anses ganska hett? Dark and mysterious? Men sen är det helt enkelt bara att inse. Jag är varken dark eller mysterious. Kanske lite komplicerad emellanåt. Men vem är inte det? Så jag kan lika gärna vara lite mer öppen även om jag egentligen inte berättar så hemskt mycket i slutändan. Eftersom i en blogg publicerar man precis det innehållet man själv vill och inte så mycket det man inte vill. Bra att veta.

Pic på mig tagen av min syster i somras där jag försöker få någon "konstnärlig" blommig bild till bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar