fredag 27 september 2013

Sthlm syndrome

Åker till Stockholm idag. Ska hälsa på min kompis Malin som bor där. Hon hälsade på mig sådär spontant i november för ett år sen så det har varit min tur att flyga över östersjön ganska länge. Vi ska göra allt det där som vänner som ses alltför sällan gör. Umgås, laga mat, dricka lite vin och skutta runt i staden. Har inte varit i Sverige sen januari, vilket var ett tag sen. På tiden med andra ord.

Det roliga är att Jonski och Riku också kommer att åka till Stockholm idag. Vi åker med samma flyg och deras hotell ligger underligt nog 198 meter ifrån var Malin bor. Nej, jag ska inte krascha deras romantiska weekend. Tror att jag skulle bli utesluten från deras bröllislista om jag skulle poppa upp på deras hotellfrulle och skrika "Gullungar". Aint worth it. Men jag tänker i alla fall stalka dom lite på flygplatsen, bara lite. Promise.
Malin och jag för fem år sedan. Tiden går fort.

2 kommentarer:

  1. Hahaha du får stalka oss på flygplatsen! Mmm tänker dricka skumpa och bota min flu. Ses snart! :)

    SvaraRadera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar