fredag 13 september 2013

Mer Ingåeri

Befinner mig i Ingå igen. Suprise suprise. Är ledig onsdag-söndag så jag har någon form av minisemester här. Solar, badar, bastar, pluggar lagar mat och plockar svamp. Helt det vanliga landelivet som ger mig mer eller mindre vuxenpoäng än vad jag egentligen förtjänar. Kanske inte helt fel det heller. Mina föräldrar och min moster är på roadtrip tillsammans med min syster i Kalifornien  (hon bor där). Skulle vilja ha ett livstecken av dem så småningom. Bara höra att dom inte är kidnappade av galna republikaner eller liknande. Man vet ju aldrig. Men happy thursday, gott folk (eller grottfolk som min chef alltid säger).
En bild som pappa tog i somras. Ingen blixt, inget filter, inget redigerande. Endast konstigt väder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar