söndag 9 juni 2013

Well I ask, does anything ever stay the same

Dom säger att det ska bli dåligt väder imorgon. Eller ja, iphonetjänsten säger dåligt väder, norrmännen säger vackert väder. För en gångs skull hejar jag på det sämre vädret eftersom det skulle innebära lite åska. Jag tillhör den kategorin av människor som älskar åska. Tycker det är vackert, fascinerande och en aning befriande. Men å andra sidan har jag aldrig drabbats av ett åsknedbrunnet hus eller liknande. Endast en åskdöd giraff i sydafrika men den var helt enkelt för lång och dum nog att stå på en kulle. Så.
 Släpade in lite lupiner. Eller "prinsens spya" som Tinnis kallar dom.
 Älskar bänken jag fyndade i lidret förra året och fixade till.
 Favoriter.
 Jag som tolv och kakburken jag fick av mormor i julas.
Man skulle kunna tro att det är fixat att Milla är med på alla mina bilder. Men grejen är att den här hunden befinner sig sällan mer än två meter ifrån mig. Undantagsvis om hon jagar en pinne eller äter hönsbajs i fasterns trädgård. Alltså hamnar hon på bild hur man än gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar