fredag 19 april 2013

Snapshots

Howdy. Njuter av lugnet, livet och det extremt fulla kylskåpet. Ska gå ut på en långpromenad innan jag börjar rulla fram. Den risken finns. Tror i och för sig att jag skulle se ganska rolig ut som rund. Har testat ekorreffekten som finns på samtliga macar och jag ser ut lite som en Bridget Jones. Fast pluffsigare. Men inte idag. Idag ska det skogspromeneras sen kommer ytterligare en vän hit. Tänka sig.

Btw. Nästa kommentar i den här bloggen blir nummer 400Kaching.
Promenerade i mina fantastiska pyjamasbyxor till brevlådan för att hämta tidningen.

Hittade ett vårfynd
 Vårt lande har fått en ny skylt. Stället heter nästan likadant som jag.
Frulle med Västis och Husis.
 Tog på mig jeans för första gången på två dagar. Kändes tajt. Åkte till byn med min faster.
 Åt lite av Tinnis cakepops
Vet inte riktigt om jag håller med om det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar