torsdag 14 februari 2013

Båtåkandet

Min instragram och min facebookfeed är full av nyförlovade vänner, rosor, champagne på toaletter, godishjärtan och nallebjörnar. Det är faktiskt väldigt roligt att se människor som man känner så lyckliga och kära. Det komiska i det hela är att man tydligen som singel ska känna sig lite bitter en dag som den här vilket är det sista jag gör. Jag åker Silja Serenade med pappa. Föräter mig på musslor och känner mig nästan lite chubby på köpet. Dessutom är jag lycklig över att ha världens bästa vänner i två olika länder. Happy valentines day!
Åka bil på båt
Visste ni att Serenade och Symphony har världens första kryssnings-gågator?

YES
 Pappa 
 Vet inte hur många gånger i mitt liv  jag befunnit mig på den här båten 
Promenadhytten där man kan spionera på folk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar