tisdag 12 februari 2013

3 februarifavoriter

Med risk för att vara lite extra ytlig så här på kvällskvisten så tänkte jag tipsa om tre produkter som gör mig glad så här i februarilivet. 

Nr 1 från vänster är Ziajas showerscrub som jag fick av värdens bästa Tinnis i födispresent. Den doftar helt ljuvligt och tar bort all gammal skruttig hud som har hängt kvar lite för länge för sitt eget bästa. Man blir fräsch som en nyponros.

I mitten har vi klassikern Yves Saint laurents "Touche éclat" som är den absolut bästa concealern/highlightern någonsin. Har aldrig förstått mig på tjatet om den här innan den hamnade i mitt badrumsskåp. Grymt bra, särskilt under ögonen när man lider av enorma sömnskulder.

Längst till höger: Clippers Cloud Nine te. Ljuvligt te med smak av lemongrass och äpple. Försöker chilla lite med kaffeberoendet.
C´est tout

2 kommentarer:

  1. Åh nåt nyt Clipper-te? Måste köpa imorgon! Vilken butik? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja kööp! det är helt ljuvligt. En ny serie med det här, ett "love-te" och ett som heter "wakey wakey". Dom har även börjat med kaffe. Stocka:) dom har dom på erbjudandehylla :))

      Radera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar