fredag 7 december 2012

Pluggeri Pluggera

Alla andra verkar äta lyxmat idag, alla utom jag. Jag cyklade in till byn på en snöig grusväg med en hund bredvid mig. Handlade så pass mycket att det just och just gick att få på pakethållaren. Därefter grillade jag korv över elden och åt med ljust förmodligen väldigt ohälsosamt bröd. Fotograferade inte spektaklet eftersom det inte var så mycket att fotografera. Påminde lite om en scoutmåltid a la 90-talet. Inget fel med det. 

Har skrivit ett antal sidor i ett skolarbete som skulle varit inne för ett år sen. Har hyfsat bra flow för tillfället även om själva arbetet blir en aning ärligare än vad jag tänkt mig från början. På gränsen till självutlämnande-ärligt. Tur att det bara är en person som ska läsa det. Min stackars rektor.

(Jag har förresten fått fler läsare efter bloggprisgalan, blir nästa orolig. Har jag skämt ut mig?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar