fredag 28 december 2012

Listeri

Vad har du på dig?
Jeansskjorta, svarta jeans, svart linne, brunt flätat skärp och underverk.
Hur mår du?
Tack. Jag mår relativt bra. 
Vad önskar du just nu?
En jorden runt resa eller en fastanställning. 
Vad har du ätit idag?
Macka, nån form av grön soppa och massa skumtomtar
Vad ska du göra imorrn?
Åka till Göteborg för ett dygn och umgås med barndomsvänner jag inte sett på år.
Och på söndag?
Åka hem från Göteborg.
Vem saknar du?
Finlandssvenska flickorna och SV-flickorna som åkte till Fili och Australien häromdagen.
Senaste köp?
Mjölk till mormor
Vad skrattade du senast åt?
När Karro för en stund sen återberättade den katastrofala Nyårsfesten från förra året.
Vad grät du senast åt?
Grät patetiskt nog när jag checkade in min hund på Finnair. 
Vem sov du senast med?
Millahunden
Vad läser du just nu?
Blonde av Joyce Carol Oates

Senast sedda film?
Hungergames med mamma, hon tyckte att den var lite rå. Jag älskade den.
Vilken svordom använder du mest?
Finska inte så vackra sådana som jag helst undviker att skriva ner om jag inte är väldigt väldigt arg på någon.
Vem var den senaste som ringde dig?
Johanna Berggren
Har du dejtat någon av en annan religion?
Tror inte det. Jag tillhör i och för sig ingen religion så antar att när jag dateat någon som har en sådan så har jag det? Eller?
Senast 3 inkomna sms?
”Självklart”
“Jag repar nu och vi håller på till nio. Blir kanske lite sent men hör av mig när jag är klar så ser vi”
”Sen! åker nu!!!!!!”
Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
“Äter ostkaka om fem, kom om du vill ha”
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Samhällskunskap.
Vilken är din favoritfrukt?
Mango, men bara om någon annan skär upp den.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Tror aldrig att någon har jämfört mig med någon sådan. En alkis kallade mig för Kirsten Dunst en gång men det var trots allt en Alkis..
Vad är du rädd för?
Eurokrisen är kanske inte så yes, nä men ormar.

En person du tycker är snygg?
Ryan Gosling.
Blir du lätt svartsjuk?
Nej. Väldigt väldigt sällan. Har i och för sig ingen att bli svartsjuk för.
Din favoritkaraktär ur en serie?
Harvey Specter från Suits.
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Helge 
Vilket språk hade du velat lära dig?
Finska
Vad för sorts killar faller du för?
Smarta, karismatiska, manliga män.
Vart vill du åka just nu?
Filippinerna
Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Kommer få två par glasögon. Yey. Annars önskar jag mig stora stickade, mysiga gråfärgade koftor.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar