onsdag 12 december 2012

Fatigue

Är ett trött litet vrak för tillfället. Har skaffat underliga sömnvanor som krockar med allt och tar all energi ur mig. Har testat det mesta. Har till och med räknat får. Vem är det egentligen som kommit på det här med fåren? Jag blir bara irriterad. Vad är det riktigt dom ens ska hoppa över?

Har även ätit middag med mina föräldrar idag. Eller ja, något i den stilen. Dom har ätit middag och jag har suttit med vid bordet via skype. Någon av mina fantastiska päron lovade att komma och hämta mig och flygarhunden i Köpenhamn den 21 dec så att vi slipper åka tåg. En stressklump mindre. Skönt.

Annars planerar jag jobbets julfest, burtränar hunden och drömmer mardrömmar att hon slarvas bort på ett flyg till Thailand. Jag vet. Jag är patetisk. Sov gott.
Högkvalitésbild....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar