torsdag 1 november 2012

Walk in tires

I morgon gästar flickorna mitt landeri i Ingå. Vi ska laga mat, dricka vino och allmänt umgås.
Det är bara Yppis och Jonski som vågat sig dit tidigare så det ska bli roligt med en ny ordentlig landerisammankomst. Åtta stycken blir vi totalt (om bara Jonski slutar upp med sjukeriet).
Ska snart sätta igång med morgondagens förrätt. Vuxenpoäng får jag för den saken. Ännu mer vuxenpoäng får jag av att jag ska byta däck på firmabilen i morgon. Okej. Jag ska inte fysiskt byta däcken. Jag ska köra bilen till en kille och titta på när han byter däcken. Men det är väl nästan samma sak. Eller hur?


3 kommentarer:

  1. Kommer att bli så kul imorn!! :) -Ida

    SvaraRadera
  2. Alltså jag KOMMER! Har sovit hela dagen och mår nu mycket bättre. Tar det hellre lugnt på lördag och kommer dit på fredag :)

    SvaraRadera
  3. Woho!!!! Kul!! Ses imorgon! (Många utropstecken)

    SvaraRadera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar