torsdag 15 november 2012

Plus d´hiver

Hemma en svängom. Pappa kommer hit på lunch vilket blir min andra för dagen. Tar igen mitt matslarv som jag sysslat med de senaste veckorna. Pappa ska ta båten hem till Sveariket senare idag. Synd att han var här en så kort tid och att jag knappt hunnit se honom. Jag kommer i och för sig att stanna i Sverige i nästan tre veckor över jul så får passa på då istället. Tänkte fixa flygbiljetter snart. Flyger vanligtvis med SAS (dom har skitbra ungdomspriser) men är inte helt säker på att jag vågar ta den risken i år med tanke på deras ekonomiska situation. Får ta en funderare.

Har för övrigt kommit på att jag har blivit ett svartvitt monster. Klär mig i grått, svart, vitt från topp till tå dagligen. Vad hände med all färg? Vill jag omedvetet matcha november? 
Fifty shades of Grey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar