fredag 12 oktober 2012

Feeleri

Landat i Ingå. Milla är lika lycklig som en treåring på julafton och jag är kanske i lite samma mode. Ska på middag till min faster med man ikväll och imorgon tänker jag plocka svamp. Köpte även med mig "Fifty shades of grey" som alla tjatar om. Får se om jag uppskattar dåligt skriven tantsnusk.

Dessutom ligger det tre döda fåglar i olika storlekskategorier på terassen. Svala, skata och koltrast? Har ingen aning vad jag ska hitta på med dem? Begravning, sång och kaffe?

4 kommentarer:

  1. Åh längtar! Så fint ljus. Tror inte jag har varit där denna tiden på året.. Eller kanske... fast väldigt länge sen. Väldigt knepigt med fåglarna.. Låg dom liksom uppradade? Fönsterkrockare tros?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske dags att testa på. Rekommenderas starkt. Fåglarna var lite läskiga. Förmodligen fågelolyckor. Bara korkat av den tredje att inte se "The signs". Grävde ner dom bland det klippta gräset. Den ena hade så mycket maskar i sig att jag höll på att spy. Blir ingen rättsläkare av mig.

      Radera
    2. Menar såklart "fönsterolyckor"

      Radera
  2. Beställde Fifty shades... från adlibris förra veckan, måste se what's the fuzz liksom. Ha det så skönt! :)

    SvaraRadera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar