lördag 15 september 2012

Pluggeri

Avslutade kvällen på Erottaja igår. Avskyr det stället så smet hem innan två. 
Idag är det lördag för er som inte visste det. Jag ska shoppa frukost till jobbet och därefter ta bussen till Ingå. Hoppas att det håller uppe så pass bra att jag kan klippa gräset. Ska annars ägna kvällen åt att plugga. Inte helt onödigt. Jag är förmodligen en av världens sämsta studeranden. Har aldrig förstått mig på det här med läxor. Kommer ihåg när jag var yngre och min mamma som arbetar tillsammans med en förre detta klasskompis mamma frågade mig varför jag aldrig har några läxor."Sofie (klasskompisen) har tydligen massor hela tiden och du har aldrig några, ändå går ni i samma klass?". Mycket underligt. 
Jag har fortfarande inte lärt mig. Hur gör man?
Mitt hem så här på förmiddagskvisten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar