söndag 8 juli 2012

Regatteri och Möhipperi

Söndag morgon och jag har överlevt mitt livs andra möhippa. Dagen var jätte rolig med olika lekar och skojigheter för Anna. Hon verkade verkligen uppskatta det hela, även om jag tror att vi i princip skulle kunna ha gjort vad som helst och hon hade varit glad ändå. För henne var det viktigaste att alla hennes bästa vänner var samlade samtidigt.   
På kvällen hade vi bordsreservation tlll Origo men som inte fanns mera när vi kom dit.
Istället blev det grillmat på HSF vilket enligt min mening inte var helt fel det heller. Sen fortsatte vi på takterassen och dansade och dansade och dansade. Tills jag var dum nog att gå ner till den nedre våningen och inte kom upp igen (för lång kö). Så istället promenerade jag hem. Vilket så här dagen efter var ganska klokt. Jag är helt utfattig efter den här helgen. Tur att jag lite sommarjobbar.
Hangöri
Sånt här
Hangö på vägen hem.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar