torsdag 21 juni 2012

International Thursday

Hänger i Ingå och sommarjobbar en del i byn. Fick ett nytt kontrakt för hösten igår vilket känns mer än kalas. Annars är det riktigt internationellt här på Bastubacka. Min syster har anlänt från USA, hennes kanadensiska pojkvän från Rumänien, deras vänner varav den ena från Australien har anlänt från Sverige. Det dricks vin och diskuteras sociala medier. 
Världens sötaste Guppy är på väg ut ur båthuset.

Man skulle kunna tro att jag gillar dessa färgglada tossor. Din sko.

Läser skräplitteratur och stör mig på att den tredje boken är sämre än de förra. Men det som stör mig mest är att jag av någon dum anledning sett TV-serien på TV3 som helt förstört bilden av att drömkillen "Hugo" ska vara supersnygg. Istället ser jag en liten tomte framför mig. Det går inte alls.


Skärgårdsmiddag. En sen sådan med Pappa, Linda, Ben, Johanna och Dan. Sweet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar