fredag 29 juni 2012

I mitt lilla hem

Ska snart ta min väska och åka tillbaka till Ingå. Hittade mitt studiekort. 
Har äntligen lyckats fixa till headern här ovan så att den går att se på. Dessutom har jag betalat räkningar, varje studerandes favoritsysselsättning. Blev ganska mycket fattigare. Det vuxna livet som det kallas. Ska sommarjobba ikväll i Ingå. Det gör mig åtminstone mindre fattig. Plus i den boken. 
 Köpte ett par skor från Zara 29,90.
 
Tröttnade på att min Iphone 4 endast har täckning 3 minuter åt gången och aldrig 3G. Dessutom hör man inte om den ringer. Antingen kunde dom laga den för 400€ eller sen alternativ 2: Skaffa en ny. Det blev det senare alternativet. En vit sådan.
 Har gjort en deal med Antonius om att jag måste börja dricka mer vatten. Slarvar ganska mycket med det. Så det passade ju bra med att mamma shoppade mig en sodastream. Från Ge-Kås. Tänk på det..
 Ylva ska låna mitt minihem nästa vecka så har försökt fixa till det lite.
Fick en radio i present när jag blev "Årets Rookie" på Min Morgon. Yeeee.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar